LogoAFS n
Matthias Goerne
Wolfram Rieger
Quartet Casals

L’Associació Franz Schubert promou projectes i dona suport a una tradició cultural i artística que posa en el centre la cançó poètica i la música de cambra, unes disciplines artístiques que ens enriqueixen i prestigien com a societat i com a país. Però per seguir fent realitat aquestes iniciatives necessitem el vostre suport i us encoratgem a fer-vos socis actius de l'Associació.

Amb el vostre suport obtindreu els següents avantatges:
  • Descomptes del 20% per als concerts de la Schubertíada Vilabertran
  • Descomptes exclusius per a entrades de totes les activitats organitzades per l'Associació
  • Període exclusiu de compra d'abonaments i entrades per a la Schubertíada Vilabertran
  • Newsletter amb promocions exclusives per a socis i atenció personalitzada
  • Descomptes per a recitals i concerts amb música de Schubert a les principals institucions musicals de Barcelona
  • L'abonament de la quota és de 120€ anuals (emesa en un pagament o en dos de 60€).

Per a més informació, us atendrem al correu o per telèfon:
(Persona de contacte: Lídia Hortal)

L'Associació Franz Schubert organitza

logoSV18 ok SV