AFS

RiegerWeb01
CURS INTERNACIONAL D'INTERPRETACIÓ DE LIED
WOLFRAM RIEGER
professor de la Hochschule für Musik "Hanns Eisler"
Per a cantants solistes i duos de cant i piano
2 al 5 desembre 2017 | Barcelona | Conservatori del Liceu
REPERTORI
obres de Franz Schubert i Gustav Mahler -possibilitat de treballar d'altres compositors-
LogoAFS blanco Logo conservatori 500
ES EN
CanonicaBanseRegerErod
A TOTS ELS QUE ESTIMEN LA MÚSICA!

El 2017 és un any molt especial per a l'Associació Franz Schubert. Enguany la Schubertíada Vilabertran fa 25 anys, una cita històrica per a un festival tan peculiar i especial.

La Schubertíada rep cada cop més reconeixement i gaudeix d'un prestigi internacional molt important.

Actualment és el projecte més rellevant que impulsa l'Associació Franz Schubert però no és l'únic. Ben aviat presentarem un nou cicle a Barcelona, amb una programació molt especial.

Per fer realitat aquestes iniciatives tan engrescadores, necessitem el vostre suport. És per això que us encoratgem a fer-vos socis actius de l'Associació Franz Schubert.

L'abonament de la quota anual de soci (emesa en dos cobraments de 60 €) us donarà accés als següents beneficis exclusius:

• Descomptes del 20% per als concerts de la Schubertíada Vilabertran
  • Descomptes exclusius per a entrades de totes les activitats organitzades per l'Associació
  • Període exclusiu de compra d'abonaments i entrades per a la Schubertíada Vilabertran
  • Newsletter amb promocions exclusives per a socis i atenció personalitzada
  • Descomptes per a recitals i concerts amb música de Schubert a les principals institucions musicals de Barcelona

Agraïm el vostre suport a una tradició cultural i artística que posa en el centre la cançó poètica i la música de cambra, unes disciplines artístiques que ens enriqueixen i prestigien com a societat i com a país.

Per donar-vos d'alta com a socis, us atendrem al correu o per telèfon